امیرمحمد امیرمحمد ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
آندیاآندیا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

امیرمحمد نفس مامان و بابا

ثبت نام امیرمحمد در مرکر استعدادیابی

1390/6/27 22:42
525 بازدید
اشتراک گذاری

امیر محمد گلم من و تو بابا داوود با هم رفتیم عکاسی عکس باران توی خیابون فلاحی عکس گرفتیم. منم

 مبلغ مورد نیاز رو به حساب ریختم آخه قراره گل نازم امیرمحمد خوشگلم رو توی یک موسسه استعدادیابی

 توی معالی آباد ثبت نام کنیم. چون میخوام این همه استعدادی که توی وجود تو گل نوشکفته ام ذخیره شده

 الکی هرز نره و از حالا بتونم برای آینده ای روشن برات برنامه ریزی کنم. این همون عکسه عزیزمقلب

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حوریه
29 شهریور 90 22:04
الهی من قربونت برم. من ب تمام استعدادهاتو خودم کشف کردم که شامل...... و ....... و ........ و .......... میباشد. انشالله بیا حضوری بهت میگم.