امیرمحمد امیرمحمد ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
آندیاآندیا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

امیرمحمد نفس مامان و بابا

یه روز خوب

1390/7/21 23:29
663 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد امام هشتم و روز کودک مبارک. عزیر دلم به مناسبت روز کودک با بابایی و آقاجون و خاله مریم و

عمو سیامک و زدن دایی غزل و مامان و باباش که بعداً به جمع ما پیوستن (دایی مهدی هم که

کرمانشاه بود)گریهرفتیم شهر بازی که عکساشو بعدا برات می ذارم.راستی اونجا جشنم بود و یک کتابم

 هدیه گرفتی. بابابرقی هم اومده بود.

در ضمن امشب میلاد باسعادت آقا امام هشتم امام رضاست. امشب خداو به امام رضاش قسم دادم که

 همیشه حافظ و نگهدار تو باشه.قهر

 ان شااله من و تو و بابایی به همین زودهی ها به صحن و سراش مشرف بشیم. خیال باطل

راستی یه خبر خوبفرشته

  امروز شعر مامان توی کتاب با اسلیمی های گنبد نیلی چاپ شد منم این کتابو به وجود عزیزت تقدیم

 می کنم روزت و عیدت مبارک.ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بابا داوود
16 مهر 90 23:02
امیرم روزت مبارکالهی من قربونت برم :خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی دوست دارم بیشتر از قلب خودم فدات شم عزیزکمX
مامان پریا
18 مهر 90 0:37
تبریک می گم آقا کوچولو یه بووووووووووووووس گنده
مامان محمدصدرا
18 مهر 90 2:40
برنده شدنت رو توی توصیف کودک تبریک میگم! مامان مهربونی هستی!
مامان معين
18 مهر 90 9:08
سلام عزيزم ، برنده شدن شما رو توي مسابقه ني ني وبلاگ بهتون تبريك مي گم به اميد موفقيتهاي روز افزون شما .
هدیه جووووون
18 مهر 90 11:58
سلام تبریک میگم ای خوش شانس مبارکه
ناهید
22 مهر 90 12:26
سلام شما برنده شدین مبارک باشه گلم.
مامان نیایش
22 مهر 90 23:18
سلام عکستو تو منوی کاربری دیدم تبریک میگم بهت الهی همیشه برنده باشی و سالم و شاد گل پسر
maman reza(daee mehdi)
1 آبان 90 12:56
mobarak bache


مرسی مامان رضا(دایی جون)