امیرمحمد امیرمحمد ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
آندیاآندیا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

امیرمحمد نفس مامان و بابا

ماهان به دنیا اومد

1390/9/17 12:07
1,214 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من دوباره اومدم اما این دفعه با یه خبر داغ. امیرمحمدم بالاخره بعد از یه انتظار نسبتاً طولانی پسرخاله ماهان هم به دنیا اومد. دنیای زیبایه پسر خاله ریزه میزه و ناز نازی.ذنیای زیبا خلاصه 9/9/90 یه تاریخ به یاد موندنی برای خانواده ما شد. دیروز خاله مریم از بیمارستان مرخص شدو بردیمش خونه الهی شکر حال هردوتاشون خوبه. ماهانم خیلی آرومه فقط وقتی گرسنه اش می شه بیدار میشه . حالا به محض اینکه یه عکس خوشکل ازش گرفتم براتون می ذارم.امیرمحمدم شما خیلی ماهان رو دوست داری هرکی زنگ می زنه بهش می گی من پسرخاله دارم. تازه مواظبی کسی بهش دست نزنه. اون روز می گفتی ما با هم خواهریم.دنیای زیبا منم گفتم نه عزیزم برادرید.......خدارو شکر دیگه خیالم راحت شد. حالا دیگه یکی به جمعمون اضافه شد.

 

ziba

ziba

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید، گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدش، انگار که فرشته ای از ازل رسید.

ziba

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه دريه
21 آذر 90 18:03
سلامز خوبي عزيزم خيلي دوست دارم
هدیه
24 آذر 90 9:45
قدم نو رسیده مبارک


مرسی عزیزم
دایی مهدی
30 آذر 90 13:52
doostane aziz mahan tu in ax zesht shode vagarna onam shabihe daeesheha


عجب دایی از خود راضی هستی . البته حلال زاده به داییش میره تو این شکی نیست.