امیرمحمد امیرمحمد ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
آندیاآندیا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

امیرمحمد نفس مامان و بابا

آمدن به اداره مامانی

1390/8/1 10:36
666 بازدید
اشتراک گذاری

امیرمحمد ناز مامانی دیروز عصر وقتی عمو آرش رفت من و تو خاله مریم و نی نی با هم رفتیم باغ جنت. ولی چون اسباب بازیهاش بسته بود از همونجا تاکسی گرفتیم رفتیم پارک قوری. خلاصه خاله مریم برات بلیط خونه بادی و چرخ و فلک و .... گرفت و تو هم حسابی کیف کردی. راستی یه توپ قرمز کوچولو هم برات خرید. بعدشم مهمونمون کرد پیتزا فلفلی. انقدر خوشگل و با اشتها می خوردی که من و خاله غرق تماشات بودیم. برای بابایی هم آوردیم. طبق آخرین خبر رسیده عمه دریه هم به مرحله بعد مسابقات راه پیدا کرده و حسابی داره اونجا با مامان زهرا خوش میگذرونه. راستی امروز آقاجون هم زنگ زد. رفته بود قبرستان بقیع و گفت کلی برامون دعا کرده. باباجون حاجت روا باشی. حالا یه خبر دیگه با توجه به نبودن آقاجون و مامان زهرا و بیدارشدن جنابعالی صبح زود من شما رو با خودم آوردم اداره دنیای زیباو انقدر شیرین زبونی کردی که موقعی که بابا داوود اومد دنبالت همه می گفتند نبرش بذار بمونه . ولی از اونجایی که گفتم اینجا شاید خسته بشی به بابایی گفتم بیاد دنبالت. خلاصه تا اینجا که روز خوبی بود و انشاءاله از این به بعد هم باشه.دنیای زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

daee mehdi
1 آبان 90 13:02
rasti yadam raft TO VASE CHI MASHINE MANO KHAT KHATI KARDI??????ino neveshtam ke badan ke mashin kharidi khat khatish kardam narahat nashi mano changiz(esme bachame)khat khatish mikonim ham mashineto ham babato



دایی جون من تو خط خطی کردن ماشین مدرک دکترا دارم. باور نداری یه سری به ماشین آقاجون و بابا داوود و خاله مریم بزن